Search:

Type: Posts; User: Hetfield

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Thread: hello

    by Hetfield
    Replies
    6
    Views
    819

    hello

    phone died sooooo i guess im back

    for those who dont know me: daniel, 28 from argentina, former ign chikorita. will be playing from time to time so hmu
  2. Replies
    26
    Views
    4,257

    now its my time to shine

    now its my time to shine
  3. Thread: Hello ya'll

    by Hetfield
    Replies
    13
    Views
    2,302

    Welcome to FG. Enjoy your stay!

    Welcome to FG. Enjoy your stay!
  4. Replies
    3,710
    Views
    245,715

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=nrofoy8tucs

    https://www.youtube.com/watch?v=nrofoy8tucs
  5. Replies
    31
    Views
    6,159

    damn i kinda want to play again now

    damn i kinda want to play again now
  6. Thread: Hi!

    by Hetfield
    Replies
    28
    Views
    3,286

    Welcome. Enjoy your stay!

    Welcome. Enjoy your stay!
  7. Replies
    26
    Views
    3,852

    who? welcome back

    who?

    welcome back
  8. Replies
    68
    Views
    5,939

    any sword or shotgun would be great, if not...

    any sword or shotgun would be great, if not anything
    ign Hetfield
  9. Thread: Good bye

    by Hetfield
    Replies
    53
    Views
    7,784

    [FGunZ] sad to see you go, whoever you are :l

    sad to see you go, whoever you are :l
  10. Replies
    68
    Views
    5,939

    any item would be great ign Hetfield

    any item would be great
    ign Hetfield
  11. Thread: Good bye

    by Hetfield
    Replies
    17
    Views
    3,361

    [FGunZ] well finally oh im gonna need this

    well finally



    oh im gonna need this
  12. Replies
    37
    Views
    3,608

    anything please ign Hetfield

    anything please
    ign Hetfield
  13. Replies
    29
    Views
    3,076

    who?

    who?
  14. Thread: Het is back

    by Hetfield
    Replies
    12
    Views
    1,794

    thanks alegra economic crisis, the usual ...

    thanks alegra


    economic crisis, the usual


    thanks other guy named like me


    oh shit waddup
  15. Replies
    37
    Views
    4,655

    any sword would be nice ign Hetfield

    any sword would be nice
    ign Hetfield
  16. Thread: Het is back

    by Hetfield
    Replies
    12
    Views
    1,794

    Thanks, I think I remember you. Thank you...

    Thanks, I think I remember you.


    Thank you Polar, I remember you aswell.
  17. Thread: Het is back

    by Hetfield
    Replies
    12
    Views
    1,794

    Het is back

    Hey I'm coming back from time to time, whats up?
  18. Replies
    13
    Views
    3,334

    wth what how do i do that

    wth what how do i do that
  19. Replies
    13
    Views
    3,334

    bruh it was cheap af lol i had to buy it ...

    bruh it was cheap af lol i had to buy it



    nope it doesnt but i'll try converting them to mp4
  20. Replies
    13
    Views
    3,334

    my tv does support the file format(avi mp4 mkv...

    my tv does support the file format(avi mp4 mkv etc), i do it all the time and i tried with other 3 flash drives. the problem is with this last one i bought few days ago. so idk whats the problem......
  21. Replies
    13
    Views
    3,334

    i tried on other flash drives and everything is...

    i tried on other flash drives and everything is ok, and no it didnt work, still got the same issue
  22. Replies
    13
    Views
    3,334

    usb flash drive not working

    hey im having an issue with this usb flash drive i bought in a chinese market lol its prob missing something idk
    i downloaded a few movies and i want to watch em on my tv but it seems like the...
  23. Replies
    31
    Views
    9,083

    well damn im installing again

    well damn im installing again
  24. Thread: Back again!!!

    by Hetfield
    Replies
    18
    Views
    2,097

    welcome back! have fun!

    welcome back! have fun!
  25. Thread: sourness

    by Hetfield
    Replies
    12
    Views
    1,805

    welcome back friend

    welcome back friend
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4