Search:

Type: Posts; User: Cid

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: Notorious4GM

    by Cid
    Replies
    20
    Views
    1,381

    sup

    sup
  2. Replies
    15
    Views
    1,215

    [Forums & FGunZ] cya ingame in a week NERD

    cya ingame in a week NERD
  3. Oh woops, my bad lemme add you to the post ;] ...

    Oh woops, my bad lemme add you to the post ;]




    Amers you are my hero
  4. Lmfao yesss, that's what I like to hear! Btw...

    Lmfao yesss, that's what I like to hear!

    Btw everyone be sure to check out my suggestion post and show some support for the real glads out here heading into 2022!! ...
  5. Another Cid glad duel room upload hot off the press

    https://youtu.be/41zn7x7PzqQ

    9-6-2021 FGunZ (fgunz.net) Gladiator+Vanilla mods in a duel room on DBZ Custom map.


    Today I booted up FGunZ and started a gladiator room in battle arena, before I...
  6. Look I'm not going to lie, there's not really a...

    Look I'm not going to lie, there's not really a lot of evidence you need beyond this point. It doesn't matter what was said and done prior to him saying that, this is some basic ass moderation here....
  7. people need to stop telling others to kill themselves

    IGN of reported player: OHEVBANUT

    Reason: Telling people to kill themselves specifically and directly, this should be a full out, flat out ban in all cases

    Proof/Evidence:...
  8. Agreed, I do think this would be a good addition...

    Agreed, I do think this would be a good addition as all separate parts for that reason and some others listed above.

    [ x ] No HP/AP spawns
    [ x ] Swords Only

    I think the rusty code would have...
  9. Thread: late to the party

    by Cid
    Replies
    12
    Views
    840

    Good luck, see ya in game!

    Good luck, see ya in game!
  10. Best case scenario , it would be 2 or 3 separate...

    Best case scenario , it would be 2 or 3 separate additions. Sword only should be a room option, and hpap spawn disable should also be a separate room option. That way people can have a deathmatch...
  11. That's not true, the gladiator scene on fgunz is...

    That's not true, the gladiator scene on fgunz is truly the best it has been in recent years. There are also a lot of new players who are trying to learn sword and a sword only code at least would cut...
  12. Less Toxicity/trolling in gladiator suggestion

    Suggestion type:
    FGunZ


    Suggestion description:

    PURE GLAD CODE, NO HP/AP SPAWNS, RUSTY SWORD FORCE EQUIP

    Just like with the [SGO] etc, make it so when the pure glad code is on you can...
  13. Replies
    4
    Views
    303

    Yeah it was way easier back when it was just 0-9...

    Yeah it was way easier back when it was just 0-9 and A-G. Once they added H-Z it got a bit whack. That being said I love color codes so much I used to accidentally type #^A into the text box of...
  14. Replies
    23
    Views
    2,468

    Hmm I don't know guys! I think I personally have...

    Hmm I don't know guys! I think I personally have a pretty good idea of who some of the best players are after this much time at FG but I agree with the majority of you that it is prolly just a waste...
  15. Replies
    23
    Views
    2,468

    Even if they OC, isn't it going to be pretty...

    Even if they OC, isn't it going to be pretty obvious and even detectable to a degree.

    So who thinks they are good enough to say they wanna be on this team of 4, and does anyone have the ability...
  16. Replies
    23
    Views
    2,468

    https://ggscore.com/media/logo/t62288.png?75

    https://ggscore.com/media/logo/t62288.png?75
  17. Replies
    23
    Views
    2,468

    Who are the best clan war players at FGunZ?

    I don't mean which clan is the best, there is no way that all of the best players are truly in one clan, if we took the top 10 clan war clans, and out of all of the players of all of the clans, who...
  18. Replies
    5
    Views
    539

    Yoooo sup Amers you absolute madman, add me on...

    Yoooo sup Amers you absolute madman, add me on discord belzac#9702 and I'll give you a rundown, otherwise check out the subreddit
  19. Replies
    5
    Views
    539

    I watched this shit on my lunch break today and...

    I watched this shit on my lunch break today and it was exhilarating. Ganna have to do some troll ass map DM's like Dungeon , lost shrine ETC
  20. Replies
    5
    Views
    539

    Some mansion deathmatch action

    https://www.youtube.com/watch?v=QCFthsSYSCA



    Video from today, I was trying to have some relaxed chill vibes so I made a mansion deathmatch and threw on the ol' spaceys

    Featured;...
  21. zabu is a beast

    zabu is a beast
  22. Replies
    47
    Views
    7,341

    Jesus I didn't think I would ever spend money on...

    Jesus I didn't think I would ever spend money on prems again, thanks for the premium heavy shotgun, and a counter strike skin at that. Nice guys!
  23. Thread: hey

    by Cid
    Replies
    10
    Views
    1,039

    stream me plz hello

    stream me plz hello
  24. Replies
    11
    Views
    4,335

    [Forums & FGunZ] cya NERD lmao

    cya NERD
    lmao
  25. Replies
    1
    Views
    430

    Cid Glad youtube Upload #3 Dojo edition

    https://youtu.be/aWyauvaPA60

    https://youtu.be/aWyauvaPA60

    Episode 3 of my raw gameplay footage series because I will not edit things or cherry pick .gzr files.

    Remember to ego me as much as...
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4