Search:

Type: Posts; User: Nogamenolife

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. thank you sir! waz fun testing

    thank you sir! waz fun testing
  2. Replies
    14
    Views
    2,560

    way too unfair, -1

    way too unfair, -1
  3. Replies
    69
    Views
    7,419

    81 tweety

    81

    tweety
  4. Err.. let's be real here for a sec Bipo. I don't...

    Err.. let's be real here for a sec Bipo. I don't think you should be complaining about to immaturity, wether it's banter or not what you're doing, every kid will most likely start in a training...
  5. Replies
    3,704
    Views
    244,669

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk

    https://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk
  6. Replies
    3,704
    Views
    244,669

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=6cP_0YkS16U

    https://www.youtube.com/watch?v=6cP_0YkS16U
  7. Replies
    3,704
    Views
    244,669

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=i9BupglHdtM

    https://www.youtube.com/watch?v=i9BupglHdtM
  8. Replies
    3,704
    Views
    244,669

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=9XaS93WMRQQ

    https://www.youtube.com/watch?v=9XaS93WMRQQ
  9. Replies
    6
    Views
    1,091

    10 secs of "avenge part" pls..

    10 secs of "avenge part" pls..
  10. Replies
    8
    Views
    2,166

    cant be that hard with hacks, just stop...

    cant be that hard with hacks, just stop tryharding dean
  11. Replies
    3,704
    Views
    244,669

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=C_3d6GntKbk

    https://www.youtube.com/watch?v=C_3d6GntKbk
  12. Thread: Jamby.

    by Nogamenolife
    Replies
    1
    Views
    620

    Jamby.

    IGN of reported player: JambyElChew

    Reason: Obv.

    Proof/Evidence: https://imgur.com/a/CLAJjIe
  13. Thread: Gtr.

    by Nogamenolife
    Replies
    1
    Views
    617

    Gtr.

    IGN of reported player: GTR

    Reason: Spamming my whisper.

    Proof/Evidence: https://imgur.com/a/UFFk8Rv
  14. Replies
    32
    Views
    3,085

    Thanks everybody for participating in this...

    Thanks everybody for participating in this amazing thread! Unfortunately for you guys, I won't be replying anymore due to the huge amount of emotions I have. I wish you all a very happy 2019 and have...
  15. Replies
    32
    Views
    3,085

    feb 2018? pls what u even do here

    feb 2018? pls what u even do here
  16. Replies
    32
    Views
    3,085

    so much research, ay detective!

    so much research, ay detective!
  17. Replies
    32
    Views
    3,085

    thats miko u dum fuk LOL

    thats miko u dum fuk LOL
  18. Replies
    32
    Views
    3,085

    and so are you, sir! go back to using 3rd party...

    and so are you, sir! go back to using 3rd party programs
  19. Replies
    32
    Views
    3,085

    Imaging bypassing a mute and taunting ppl in...

    Imaging bypassing a mute and taunting ppl in training rooms like it's ur 9-5 LMAO
  20. Replies
    32
    Views
    3,085

    i dont wanna get my hands cold again, and i feel...

    i dont wanna get my hands cold again, and i feel like finishing this off with a very clean 1-0 sweep does the job! :')
  21. Replies
    32
    Views
    3,085

    I can warm them up but after 2 rounds of walking...

    I can warm them up but after 2 rounds of walking u they're cold again, so that seems like alot of effort for no reason :(
  22. Replies
    32
    Views
    3,085

    https://i.imgur.com/vfBmZYv.png I finally...

    https://i.imgur.com/vfBmZYv.png

    I finally google'd more excuses, pls kid stay uninstalled
  23. Replies
    32
    Views
    3,085

    Nobody even cares! Woah!

    https://i.imgur.com/P9lP0h6.jpg


    This kid randomly shows up in training starts taunting me like he some kinda hero, i ask 1v1 ofc (very pro). After I killed him 1 time he rq'd and said...
  24. Thread: Number 2.

    by Nogamenolife
    Replies
    1
    Views
    715

    Number 2.

    IGN of reported player: IT4LYAN

    Reason: Wishing an illness upon my family members. Ignore Sam, they're pissed off because I went 12-0 in A&D (that's hacking apparently).

    Proof/Evidence:...
  25. Thread: Number 1.

    by Nogamenolife
    Replies
    1
    Views
    620

    Number 1.

    IGN of reported player: Lolazo/Prolazo

    Reason: Spiking (warned him 2 times).

    Proof/Evidence:

    https://www.sendspace.com/file/3tnl0p

    https://imgur.com/a/FdkFIgO
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4