Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 31
  1. #11
    Freestyler

    Join Date
    Nov 2016
    Country
    Posts
    742
    Thanked
    618
    Thanks
    747
    Originally Posted by Sonji View Post
    cool, i'll use it


    Spoiler!
    Thx for using it !


  2. #12
    Rain's Avatar Reality, What is?

    Join Date
    Aug 2009
    Country
    Posts
    2,512
    Thanked
    1,284
    Thanks
    1,345
    Dave is a real homie, Helping people out.
    What a real chad
    Last edited by Rain; 09-02-2020 at 03:04 PM.
    GunZ is worse than any actual skin disease,
    Kids these days run their mouths like they're hot shit.

  3. #13
    Stuwadie's Avatar I Am Half Retarded

    Join Date
    Apr 2014
    Country
    Posts
    1,462
    Thanked
    2,382
    Thanks
    1,564
    Originally Posted by Rain View Post
    Dave is a real homie, Helping people out.
    What a real chad
    Chad
    The region between the balls and the arse-hole; can be an erogenous zone for some.

    Girl: I was fingering that part between his balls and his arse and there was shit there.
    Everyone listening remained silent but later laughed among themselves:
    'Eww! He had a shitty chad.'


    What did you just call dave ???

  4. The following user said thank you to Stuwadie for this useful post:

    Rain (09-07-2020)

  5. #14
    New Member

    Join Date
    Oct 2019
    Posts
    17
    Thanked
    4
    Thanks
    10
    Damn bro wtf is this?!!????????

  6. #15
    Rain's Avatar Reality, What is?

    Join Date
    Aug 2009
    Country
    Posts
    2,512
    Thanked
    1,284
    Thanks
    1,345
    Originally Posted by Stuwadie View Post
    Chad
    The region between the balls and the arse-hole; can be an erogenous zone for some.

    Girl: I was fingering that part between his balls and his arse and there was shit there.
    Everyone listening remained silent but later laughed among themselves:
    'Eww! He had a shitty chad.'


    What did you just call dave ???
    cant believe i typed chad i meant champ.
    GunZ is worse than any actual skin disease,
    Kids these days run their mouths like they're hot shit.

  7. The following user said thank you to Rain for this useful post:

    Stuwadie (09-10-2020)

  8. #16
    McDonald's headquarter

    Join Date
    Jan 2013
    Country
    Posts
    1,574
    Thanked
    711
    Thanks
    1,046
    Thanks everyone for the feedback
    I'll keep the site updated

  9. #17
    Buddhism's Avatar Freestyler

    Join Date
    Jul 2013
    Country
    Posts
    540
    Thanked
    278
    Thanks
    148
    is season 2 not out yet? https://netanime.tv/AnimePage.php?wa...tsu-2nd-Season

    edit: nvm had to click the play button
    i was buggin on an insane trip, my wifey showed me the light==
    soul elevation thru the twin flame tip, yeah, it just us, we are feeling so right
    in pursuit of justice from spaceships, we will always be whole in our Sameness
    sewn like seeds of a star, on our wayback to Oasis
    doing good deeds from a far, destroying the matrix
    WE are not caught up in the matrix
    WE have no fear, escaping that trick be so basic
    this is our world, let us stage it
    learn to love yourselves, then re arrange it
    blessed, we have the chance to give others sight
    we know trueth and what's wrong from what right
    doin due diligence, burning the midnight oil all night
    my wings are growing, aye embrace hers and take flight

  10. #18
    McDonald's headquarter

    Join Date
    Jan 2013
    Country
    Posts
    1,574
    Thanked
    711
    Thanks
    1,046
    I have added almost all the animes
    if something is missing please let me know

  11. #19
    Bunny's Avatar woof.

    Join Date
    Mar 2014
    Country
    Posts
    4,799
    Thanked
    2,696
    Thanks
    1,064
    REMEMBER the devil was once an angle

  12. #20
    McDonald's headquarter

    Join Date
    Jan 2013
    Country
    Posts
    1,574
    Thanked
    711
    Thanks
    1,046
    Originally Posted by Bunny View Post
    REMEMBER the devil was once an angle
    what are you talkin about which angle?
    also stay on topic

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)