Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Yuval's Avatar New Member

    Join Date
    Dec 2020
    Country
    Posts
    52
    Thanked
    14
    Thanks
    11

  2. #2
    Ommadawn's Avatar Bird + Trash = ?

    Join Date
    Oct 2012
    Country
    Posts
    10,626
    Thanked
    2,576
    Thanks
    1,580
    No need to hide Yuval, be proud of yourself!

  3. The following user said thank you to Ommadawn for this useful post:

    Legit (01-28-2022)

  4. #3
    Freestyler's Veteran

    Join Date
    Jul 2009
    Country
    Posts
    1,825
    Thanked
    358
    Thanks
    300
    wtf yuval beast

  5. #4
    TomasEdison's Avatar 🦋 עזור אומץ וצְעֹד קדימה

    Join Date
    Oct 2015
    Country
    Posts
    2,595
    Thanked
    1,953
    Thanks
    888
    Dod arye is proud of you for sure


    “Every spirit builds itself a house, and beyond its house - a world, and beyond its world - a heaven.
    Know then, that the world exists for you: build, therefore, your own world”

    - "Nature" (Chapter 8), Ralph Waldo Emerson
    *Credits to GeorgeGFX for the Avatar picture!

  6. #5
    New Member

    Join Date
    Jul 2021
    Country
    Posts
    2
    Thanked
    1
    Thanks
    0
    Lol. He's ^EAstra^4 the death avoider. Yuval, illusion, Astra and more alts to use to ego cause he's afraid of being humiliated with his main whenever he got beaten by a random. LOL!

  7. #6
    New Member

    Join Date
    Dec 2021
    Country
    Posts
    29
    Thanked
    1
    Thanks
    24
    u guys know tzunami? he shit on all of you

  8. The following 2 users say thank you to chingchong for this useful post:

    Ganggbangg (01-29-2022), Tzunami best0 (01-29-2022)

  9. #7
    Tzunami best0's Avatar help page 65 pls

    Join Date
    Feb 2015
    Country
    Posts
    276
    Thanked
    373
    Thanks
    166
    Originally Posted by chingchong View Post
    u guys know tzunami? he shit on all of you
    Thanks, finally someone who understands.. but i heard YUVAL SS tier, im only A+...

  10. #8
    Sunlight's Avatar Junior Member

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    79
    Thanked
    21
    Thanks
    8
    this yuval is a big waterdog

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)