Originally Posted by Subwoofer View Post
Hallo tukhitman,

Nou wat ik dus hiervan vind is niet in weinig woorden te uiten, al dat duitse gepraat maakt mij zo geil dat ik een fecking lang Nederlands bericht maak over de emoties die ik voel bij deze thread.

Tukhitman, ik vind dat je thread titel een hele mooie lichtval heeft, maar de schaduw moet bijgewerkt worden, over hoe je die plaatjes hebt ge'attached' vind ik prachtig! Zoveel plaatjes erbij geeft me tranen in mijn ogen, net als toen ik naar dat nummer luisterde van Justin ******. Maarja, terug naar je thread, wat ik verder heel erg knap vind, is hoe je dat duitse flut pistooltje zo onrealistisch er uit laat zien. Die duitsers waren nooit goed in het maken van wapens, hij hoort veel lelijker te zijn! Eigenlijk moet je naam ook anders, iets beters dan tukhitman, dat klinkt te moffig, dan gaan mensen je haten. Mischien is Abraham iets voor je? Of Abraham IV, dat klinkt veel cooler tegenwoordig. Verder veel succes met het maken van wapens en het spreken van die rot taal, want daar doe ik niet aan.

Hoogachtend, Eno.
Pro'd ROFLMAO GG xD