Page 1564 of 1664 FirstFirst ... 56410641464151415541562156315641565156615741614 ... LastLast
Results 15,631 to 15,640 of 16636
  1. #15631
    SaintSnow's Avatar im Nuuuup

    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    235
    Thanked
    56
    Thanks
    42
    fnatic threw the game at baron pit there rofl
    iLove iDots for gifting me 150 coins

    Special Thanks to GHTEndo

    Thanks to Lunethz

    King

  2. #15632
    RlCK's Avatar Warzone Rick#22297

    Join Date
    Jun 2014
    Country
    Posts
    824
    Thanked
    140
    Thanks
    82
    Didn't know Dignitas was playing Worlds... Fnatic, wtf was that nashor call?


    ⬇️ Feel free to add me on these games ⬇️
    Warzone x FGunZ x LoL EUW x MapleStory

  3. #15633
    SaintSnow's Avatar im Nuuuup

    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    235
    Thanked
    56
    Thanks
    42
    Originally Posted by RlCK View Post
    Didn't know Dignitas was playing Worlds... Fnatic, wtf was that nashor call?
    even going nashor. when IG came they should've went on them instead of holding on to baron
    iLove iDots for gifting me 150 coins

    Special Thanks to GHTEndo

    Thanks to Lunethz

    King

  4. #15634
    SkyWodka's Avatar The ol' razzle dazzle

    Join Date
    Jul 2014
    Country
    Posts
    1,310
    Thanked
    180
    Thanks
    540
    #NotMyC9

  5. #15635
    StephanM's Avatar 🌹

    Join Date
    May 2009
    Country
    Posts
    16,578
    Thanked
    1,702
    Thanks
    5,395
    I am still baffled how people in high gold refuse to build any armor when the enemy have 4 AD powerhouses... (especially when they mute you for telling them to get armor lmao)

  6. #15636
    Banned

    Join Date
    Dec 2012
    Country
    Posts
    4,779
    Thanked
    1,228
    Thanks
    1,707
    Originally Posted by StephanM View Post
    I am still baffled how people in high gold refuse to build any armor when the enemy have 4 AD powerhouses... (especially when they mute you for telling them to get armor lmao)
    people in plat arent any different, i had a jhin top who literally went 0/5 in less than 6 minutes, yorick was perma pushing with a huge level advantage and i could do nothing about it LUL

    anyway im plat4 24 lp so it doesnt matter ill try to push for at least plat 1 if i can before the season ends

  7. #15637
    SkyWodka's Avatar The ol' razzle dazzle

    Join Date
    Jul 2014
    Country
    Posts
    1,310
    Thanked
    180
    Thanks
    540

  8. #15638
    RlCK's Avatar Warzone Rick#22297

    Join Date
    Jun 2014
    Country
    Posts
    824
    Thanked
    140
    Thanks
    82
    Damn that sounds like a sick skin.
    F*ck, I don't want to touch ranked... but I can go 0-10 and still get Gold V ._.


    ⬇️ Feel free to add me on these games ⬇️
    Warzone x FGunZ x LoL EUW x MapleStory

  9. #15639
    StephanM's Avatar 🌹

    Join Date
    May 2009
    Country
    Posts
    16,578
    Thanked
    1,702
    Thanks
    5,395
    Originally Posted by Taint View Post
    people in plat arent any different, i had a jhin top who literally went 0/5 in less than 6 minutes, yorick was perma pushing with a huge level advantage and i could do nothing about it LUL

    anyway im plat4 24 lp so it doesnt matter ill try to push for at least plat 1 if i can before the season ends
    Yeah, I sometimes do not get how people get so high without having that knowledge or let's say refuse to use the knowledge given to them.
    It is the same when a support does not get their Oracle Lens (red trinket) when they completed their quest item (which is pretty much the support basics aka support 101).

  10. #15640
    SaintSnow's Avatar im Nuuuup

    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    235
    Thanked
    56
    Thanks
    42
    about worlds. fnatic look so strong the 2 games gainst 100t and g-rex , but they got completly stomped by IG..

    other thing. afreeca - gen g will go through? i think they will
    iLove iDots for gifting me 150 coins

    Special Thanks to GHTEndo

    Thanks to Lunethz

    King

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)